Cik Teng Cinta ini

Tuesday, October 11, 2011

Bau Ketiak Lelaki

Aduyai bikin hot saja..uhuk..uhuk..

Anda terkesima?Anda terkejut?Anda tak sangka?Owh begitu jugak Cik Teng..jeng..jeng..jeng..mende macam nie pun wujud?hebat jugak ye bau ketiak lelaki ni ye..tapi Cik Teng tengah pikio nie, bau ketiak yang macamane ek??yang baru bangun tido ke, yang baru lepas mandi ke ataupun yang lepas balik keje..waaa..tapi Cik Teng pasti yang bau ketiak lepas balik keje tue la yang paling kurang mujarab..hahhah..malah bertambah stress..hahhaha..kalau macam tue la bau ketiak, stress sampai Cik Teng pencen pun sanggup derrrrr....feewwww...

Kalau bau ketiak lelaki boleh hilangkan stress, macamane stress Cik Yat bersesak-sesak dalam LRT waktu balik opis ye??mujarab tak??kih..kih..kih..aduyai kalau waktu pagi nak pergi opis Cik Teng rase mungkin boleh cuba untuk hilangkan stress tapi kalau waktu lunch mujarab lagi tak petua nie??uhuks!!kalau iye pun nak hilangkan stress, agak-agaklah bhai, jangan main belasah je hidu bau ketiak tue ye..kang ade pulak yang resdung sampai tujuh keturunan nanti..hah yang tue sape nak jawab??sape?

Cume secara tiba-tiba Cik Teng terpikio, kalau perempuan hidu bau ketiak lelaki boleh hilangkan stress, macamane kalau lelaki hidu bau ketiak perempuan, agak-agak hilang tak stress tue?auuwww..kalau macam nie kena selalu wangi-wangikan ketiak lah kan supaya bau ketiak boleh membantu orang hilangkan stress..

p/s : kalau dapat bau ketiak yang wangi tak pe la jugak..nie kalau dapat yang bau kurang membanggakan, hari-hari stress pun Cik Teng sanggup..auww..auww..

5 comments:

P. said...

bau ketiak bangla..pitam!

ain said...

hahaha..boleh tuju lagu?

Ekin said...

D : cube bau tgk..huhu
AIN : buleh3x!!hahaha

C I K Y A T said...

mana lagi kua, bau kentut ke, bau ketiak masham?

Ekin said...

gabung sekali memang superb!!!