Cik Teng Cinta ini

Thursday, November 17, 2011

PA System


Hambar?Sunyi?Sepi?Tidak mungkin anda akan merasai semua yang telah dinyatakan tue bila berada di majlis kawin Cik Teng nanti..hehehe..Anda suke karaoke?Anda nak asah vocal?Anda boleh dapatkan secara percuma hanya di majlis kawin Cik Teng..hahhhah..(ayat memang tak boleh blah langsung bhai!!!)

Lega bile persiapan kawin Cik Teng macam catering, pelamin, fotografi,kanopy sume dah booked..Lega sudah..now sekarang Cik Teng nak setel hal PA System+DJ pulak..Cari punye cari, godek punye godek, gedik punye gedik..at last jumpe gak..hahhaha..lega gile kentang perut bile dah booked..hahaha..selera makan pun makin sentap!hahhah..

Kalu nak nyanyi mase majlis, Cik Teng dah kene start minum asam jawa nie..kene selalu gi KotakMerah nie..hahhha.. Cik Yat acanor?


Pakej yang Cik Teng amek rege dlm RM430 termasuk caj transport..rase macam dah okey..tak lah murah sangat pastu taklah mahal sgt..Okeylah tue..bukannye tetiap taun kan..sekali seumur idup je bhai..takkan tue pun nak berkira..sebab tue la Cik Teng buat iklan macam kat atas tue..hahhahha..ade beran?jom lawan karok?mau?hahhahah..

Harap2 tak hujan la majlis kawin Cik Teng tue nanti ye..Bukan ape, nak lah suasana meriah sikit..nanti kalu takde lagu mase majlis, asyik duk dengar orang kunyah nasi je..agak2 bunyi kentut pun boleh detect sape punye tue..hahhah..so bile ade lagu, yang mane nak buang angin tue takyah lah sesusah nak tahan..lepas je sebab bunyi lagu lagi kuat dr bunyi kentut..okey, statement Cik Teng memang tak senonoh..phewww..


p/s : Cik Teng arap Cik Ain boleh balik Malaysia mase Cik Teng kawin nanti..owh sedey~

No comments: